Saturday 14 April 2012

Untuk Sekali Lagi


Penulis: Azilah Wahab
Harga: RM 21
Halaman: 528
Terbitan: Alaf 21

Sinopsis:
Rashidah-Aku ingin membina semula mahligai bahagia kami yang sudah goyah walaupun diri ini sakit akibat kekejaman yang dilakukannya. Dan lebih parah lagi..aku difitnah! Kamal-Perlukah aku kembali ke rumah itu setelah melihat apa yang telah dilakukan olehnya?Adakah aku suami yang kejam?Tidak!Biarkan dia rasa.  Sayang aku padanya sudah pudar! Syuhadah-Aku cinta padanya walaupun dituduh perampas!Tiada niat di hati ini untuk merenggut kebahagiaan orang lain. Aku hanya mahukan lelaki itu bersikap adil. Namun,aku tidak boleh terima dia menyakiti persaaan wanita itu kerana aku juga murah dengan air mata.













No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum
sila tinggalkan Comment anda di sini
satu pon jadilah hehe..